söndag 7 augusti 2011

kanske skulle

om jag hade haft datorn med på jobb så hade det kanske blivit lite mer bloggat... men som om jag had tid att göra det på jobb haha....
tror inte jag tål att jobba för mkt iaf inte på det stället o tar inte många dagar förrän man känner sig nere i en svacka...
han komma långt ner medans jag åkte buss hem :S men fick ta o skärpa till mig lite när jag gick av bussen. stå lite mot solen o blåsten... låta alla tråkiga tankar fara iväg o det funka ganska bra =)
på vägen hem såg jag en jättelarv... läskig bara :S

mellandottern o minstingen har haft en bra helg ihop... så jädrans skönt när det funkar hemma. när man e på jobb o får samtal om sms om än det ena än det andra hemifrån är det inte så kul desto skönare när det bara flyter på vilket det tydligen gjort denna helgen. dessutom har hon t.o.m lagat middag på kvällarna (jädrigt enkla saker men iaf :) ) och idag hade hon även diskat o dammsugat av det värsta =)
sj e jag trött, huvudvärk o hungrig... orkar inte tänka ens... som om det var nåt ovanligt...
snart sängen o jobb imorgon igen men då blir det fritids för minstingen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar