fredag 5 augusti 2011

inte samma sak

visserligen har det varit eller är sommar också men sen jag flytta blogg så känns det lixom inte alls på samma sätt. här känner jag mig som i en bortglömd liten gränd. visserligen var jag inte i centrum på förra stället heller men var ju iaf några som halka in på bloggen, några som lämna ett avtryck...

nåja jag har väl inte så mkt att rapportera iaf heller så...
för trött för att komma på nåt intressant också...

sommarlovet slut för min del o känns inte bra men å andra sidan nu behöver jag inte stressa för att jag inte hinner med nåt för det e det iaf för sent för...

ska snart sova, vardagsrummet fullt av fnittriga pojkar :)
för mig väntar ännu en jobbhelg :s dessutom en som jag inte har så bra ordnat med barnvakt men men...
längtar tills dessa två v e slut o då ska det vara fint väder. kommer vara både barn o jobbledig, andra helgen denna sommaren hehe men sen lär det dröja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar