fredag 12 augusti 2011

välbehövligt

känns riktigt bra för tillfället.
syster kom hit igår och vi hade en trevlig kväll, var skönt att ha någon annan än barnen att prata med =) sen idag följde vi med ner till malmö. åkte till aq-va-kul. har itne varit där innan men var lagom. dock var det aningens skitigt i omklädningsrummen om jag ska klaga o fiket var inte mkt att hurra för så efteråt åkte vi till värnhem o fikade. mys. sen gick syster o minstingen åt sitt håll (minstingen ska vara där tills måndag) och jag o sonen gick en runda på entré, blev fattig då jag köpte lite nya kläder till barnen men men det e ju ett måste... sen fick sonen ett spel för 29kr till sitt xbox så var vi nöjda...

var roligt att göra en utflykt med barnen med en annan vuxen =) nu ska jag slöa en kvart till sen e det sängen som gäller. jobb väntar i tre dagar. har ingen lust alls, dessutom saker att ta tag i på jobb som ajg inte har nån större lust eller engagemang till men e ju bara att skärpa till mig lite =)
ska bara kämpa mig igenom denna veckan sen så...

saknar älsklingen, vi vande oss nog vid att träffas ofta o nu har vi inte träffats sen i lör... känns som forever hehe. han har en kompis från norge på besök för tillfället men e ju inte fel att sakna varandra lite heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar