tisdag 16 augusti 2011

för skärpa och skärpning

idag köpte jag en ask rosenrot. med tanke på hur jag känner mig och hur bra mitt minne är just nu, mer elelr mindre obefintligt så tänkte jag ge mig själv en liten kickstart på hösten. ska bara komma ihåg att ta dem också...

känner mig som sirap och giter inget... började laga mat idag och sen lyckades jag glömma att ajg kört igång pannan osv... lyckat... i förrgår på jobbet lyckades jag glömma att jag koka ris så det blev svart. ja listan kan göras lång. handlade idag men trots att jag tittade på listan så glömde jag flera saker.

nu har jag iaf kommit ihåg att sammanställa minstingens sommar så hon kan ta med det till skolan... fasiken vilken usel sommar vi haft iår måste jag säga... *suck* jaja får hoppas på en bättre höst då...
nu e det snart dags att sova o sen två jobbiga jobbdagar till sen ska jag njuta av helgen =) och efter det är det lugnare på jobb igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar