onsdag 3 augusti 2011

luften gick ur

känns som jag stressat rundor alldeles för mkt i sommar för att jag har velat hinna med en del, sen har det ju varit en del sjukhusbesök, fått reda på att dottern måste ha hörapparater osv så denna veckan har jag kännt mig helt off. planerna var ju många för veckan men nej jag har ändrat dem, orkar inte...
igår åkte jag o minstingen iaf hem till brossan =) lite tradigt lång väg att åka om man ska tillbaka samma dag men men....  vi hade iaf en mysig dag i skogen vid en sjö. barnen hade roligt o vi tog det bara lungt. kändes som en dag som passa mig. idag hade vi funderingar på att åka till malmö men nog för att jag gillar att åka tåg så har jag ingen lust att fara iväg nånstans så vi tar en enkel dag nere vid stranden lite senare efter lunch. ska bara försöka städa det mesta först =)
imorgon får vi dra oss in till stan o hämta minstingens glasögon, dottern ska iaf in till sjukhuset för nåt hudproblem hon ahr fått så då kan vi göra sällskap. handla hem lite frukt o grönt på torget också... sen på fre börjar två veckors intensivt jobbande :S
ska iaf avsluta de två veckorna med en barn o jobbledig helg på malmöfestivalen. ska lyxa till det med hotell fast jag inte har råd men jag vill så det så hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar