tisdag 30 augusti 2011

Märkligt...

Nu är skolan igång och det e ju då jag också ska komma igång och passa på att göra en massa. men icke får inte gjort ett skit. Nu kan jag iofs skylla på att dotterns pv bor här denna veckan och jag gillar inte att göra nåt större ryck när folk "glor". andra dottern har vägrat gå på praktik denna veckan men hoppas på imorgon.

just nu känner jag mest bara för att få vara lite själv... med mina egna tankar, göra vad jag vill. ibland är det så utmattande att finnas till för andras behov.
jag o älsklingen har kommit ihop oss lite sista tiden också... men kan å andra sidan bero på att vi umgås mkt mer nu än innan så behöver väl vänja oss lite, sen ska jag inte sticka under stol med att det även är en del kulturskillnader som ligger bakom. jag är ju inte precis en fullfjädrad arabisk hustru hehe. o på tal om hustru så är vi väl lite kinkiga för att det oundvikliga närmar sig mer o mer...
på ett vis provocerar jag nog honom lite undermedvetet för jag vill att han bara ska gå... gå så jag slipper vänta på slutet som man inte vet när det kommer. å andra sidan vill jag verkligen uppskatta tiden vi har...
o nej söker inte medlidande jag har valt det själv men betyder ju inte att det e lite tungt ibland...

är lite depp inför tanken på hörapparater och väntande operationen på minstingen också...
sen är jag jädrigt arg på mig själv för att jag slösat bort en del pengar till ingen större nytta men men... får ta det som det är... sen oroar man sig ju redan för julklappar o alla julutgifter. lär ju inte kunna jobba när dottern ska opereras sen kommer vårdtagaren ajg jobbar hos vara på rehab tre v så inga pengar då heller... jaja får ta det som det kommer. får väl hoppas på många förkylningar när jag kan jobba så jag får lite extradagar, när de på resursen tar slut...

nä nu ska jg fixa till mig lite innan jag ska hämta minstingen sen ska jag följa med en kompis hem för vår lilla mammaträff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar