lördag 15 februari 2014

Mitt i

Intensiva dagar. Mkt familj minst sagt. Ljudvolymen hög. Men trevligt. Stora dottern har landat här, mys. Idag kom syster o systerson,  mys. En dotter har hunnit fylla år. Mellomys avklarat. Rösta på sonens bästa kompis band, outtrigger. De kom iaf till andra chansen. Han förtjänar det :-) fast helst finalen men men.. 
Imorgon "kalas" så minstingen får tårta, på måndag fira hennes födelsedag.

Ang dotterns present är jag nog blåst men orkar inte, att jag inte lär mig men blir nog bra iaf :-P presenten finns ju, dålig affär men utan den ingen present.

Älsklingen ville träffas igår och idag men nä... Har inte tid... Han är ändå ute idag kan han hitta ngn rolig där ju... Tror han börjar bli lite orolig när han känner att mitt intresse dalat. Synd ju...

Nu sova... Imorgon fullt upp igen på ett positivt sätt.
O systersonen hade blivit så stor på denna månad som gått, så söt :-) o snart har vi en egen bebis i hemmet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar