tisdag 11 februari 2014

energi...

så nu är en intensiv arbetsvecka slut. haft så mkt att göra. och gjort en massa nytta. så bra att vi ska ha möte på tors så man kan uppmärksamma chefen på något hehe snart nya löner ju.
Nu ska jag ha en bra vecka då jag ska ladda på energi tänkte jag..
Imorgon ska det hårdpluggas i fem timmar men det ska bli kul... sen kommer stora dottern hem på em. då blir väl inte så mkt mer vettigt gjort den dagen. Minstingen tyckte att vi skulle strunta i målningen imorgon så då kör vi på det.
tors blir det jobbmöte och sen ska jag handla lite presenter... några paket får de väl ha.
fre innebär fredags städning, bibblan, handla och fira mellandottern.
på lör kommer syster och så blir det mellomys och heja på sonens kompis =)
Lite kalas på söndag.
på måndag åker syster hem o så firar vi minstingen.
på tisdag är det jobb igen och dottern åker hem.

o så ksa det mysas pratas se på film... äta lite mat se om vi kan hitta på lite rolig budget mat.
några sovmorgnar o förhoppningsvis lite helgfrukost.

men man får väl tillägga att man vet ju hur det brukar bli när man ser framemot något går det åt...

idag träffa jag älsklingen tio minuter... o nä säger jag bara... jag gick mer eller mindre bara... han ville vänta tills jag sluta jobba en halvtimme senare men nä tack för det också...
vet inte riktigt hur det blir nu med det...
bryr mig inte speciellt... är lite som låten "jag saknar dig mindre o mindre och det är en bra sak"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar