söndag 8 januari 2012

back from the dead

jag lever även om det känts precis några dagar...
åkte på världens influensa nyårsaftons em på jobb o på kvällen var jag mer eller mindre död där jag låg o skaka i frossa. jobbade iaf både den 1a och den 2e men sen fick jag ge upp... fy vad jag har varit dålig...
nu har jag iaf varit feberfri nåt dygn så känns aningens bättre, har rethosta dock men fått cocillana utskriven mot den så ska väl funka.. fast den e ju inte den killer medicinen för mig som den är för henne men funkar...

tråkigaste lovet ever :S sjuk o jobbat bara... igår kom dock bor o hans barn på besök vilket var uppskattat =) kul att träffa nån även om jag var helt slut...
friskanmälde mig idag, var uppskattat på jobb iaf, själv hade jag nog kunnat sova en dag till men får väl rycka upp mig...

tack o lov för stora dottern iaf =D

ska se om jag kan komma ikapp mig med mina nyårsinlägg sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar