måndag 23 januari 2012

jaha då har det gått några dagar till, är ju inte alls så flitig bloggerska längre men känns fortfarande inte alls lika rolligt här längre som det gjorde på aftonbladet och dessutom känner jag inte att jag kan skriva allt jag vill här längre heller och det förtar ju lite av vitsen om man säger som så...
har väl inte hänt så mkt heller, jobbat i helgen plus att systers barn kom för övernattning på lördagen så full rulle minst sagt men roligt är ju inte så att man ser dem var o varannan dag. och måste säga att hennes småbarn e otroligt lätta att passa, inte för att jag brukar passa barn så vad vet jag...
men syster hann jag inte se så mkt av...

hade en kvinna som gick bredvid hela helgen också... är inte riktigt min grej... spec som det är ganska dött på jobb på em... o sen har jag nog inte alltid tålamodet jag borde ha... och svårt att säga till på ett bra sätt känns det som... var en liten utmanning för mig... men är väl som hemma typ "det rätta sättet är mitt sätt" =) jag är ju så erfaren o klok eller nåt haha.

justerad min budget idag och det gick inte alls bra... vilket minus... får väl lösa sig på nåt vis men tråkigt när man jobbat på bra för en gång skull o förhoppningsvis, får en bra lön så finns det redan massor av hål att stoppa dem i så man inte han få nåt roligt men är ju iaf bra att jag har pengar till de flesta hålen =)

denna veckans mål är annars att rycka upp mig själv lite.. funkar inte att springa rundor med "jag giter inte" attityden...

fast nu måste jag gå.. hade ju glömt att hem till gården börjar tidigare denna veckan :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar