måndag 16 januari 2012

pappersarbete

Lika trött än.. hjälper inte direkt att jag vaknade inatt vid tre o sen inte somnade förrän närmare sex igen så sov så gott när klockan ringde :S
för mkt som snurrar i huvudet nu helt enkelt... allt o inget... eller jo är en hel del nu men det löser sig efterhand. fast efter att ha pratat med ena systern igår så tycker jag att mitt liv kanske nån gång kan lösa sig som hennes alltid lyckas göra...
men men  man ska ju inte vara avis :p

fått gjort lite pappersarbete idag iaf...  eller vad man ska kalla det... förnyat recept på mediciner och hjälpmedel till minstingen. pratat med ortopediska kliniken angående mr undersökningen i narkos. tyvärr måste jag ta ledig från jobb men what to do... hade de plats fick vi iaf övernatta där nere innan undersökningen så vi slapp åka fram o tillbaka. Känns lite sådär när vi ska hem igen bara om det går att åka kollektivt med henne..? får se hur jag löser det.
fick bokat om tiden hos audionomen och fick bokat ny tandläkartid till mig.
ska ajg bara få tag i min gruppledare också o be om ledigt :S gillar inte det... som jag sagt innan så hänger man på en tunn tråd som timvikarie just nu här... måste kolla upp nya schemat också, vad som gäller denna veckan.

syster ville vi skulle komma till Gotland på sportlovet men tror vi får skippa det... vill inte ta mer ledigt och har inte råd heller... fick två räkningar idag som fick mig att lätt tappa andan men men... lite mkt som hopar sig nu efter december spec en december med dålig lön...

f-n måste ta tag o göra nåt av mitt liv också en när har ajg tid och ork att göra det... ska jag göra nåt vill man ju köra 100%, dessutom börjar jag bli stressad blir ju inte yngre direkt :S
får se om jag orkar titta på det lite imorgon idag funkar inte min hjärna mer än till det nödvändigaste... knappt det...

en rejäl städning av hemmet hade också varit välbehövligt så får väl ta tag i det i em... o tonåringarna orkade inte asa ut den stackars lilla vissna grannen i helgen *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar