tisdag 24 januari 2012

skrivklåda

vill skriva.. men... har ju inget att skriva om...
att jag inte har gjort för mkt idag, lite småsysslor hemma bara.. tagit det lungt o tittat för mkt på tv...
inte så spännande...
finns saker som jag borde ta itu med men min vana trogen tar det ju evigheter för mig att komma till skott... trots att jag vet att jag gör fel...  måste ju ta tag i saker mer direkt...
nu skyller ajg allt på att jag lever i väntan på doterns operation men finns ju faktiskt en del jag kan göra under den väntan...

ja vad mer händer?? inte mkt... med barnen är det ganska lungt iaf jämförelse med hur det har varit... går sin gilla gång lixom...  nu är det väl dags att börja planera dotterns student så smått... usch vad läskigt om hon flyttar hemifrån...

förhållandet..? ja det e som det är... orkar inte tjata om samma saker hela tiden... det e väl mer som det är o jag tänker ju inte ändra nåt iaf så varför skriva att ajg vill hehe...

och själv har jag inte nåt några framgångar på nåt vis än detta året så inte mkt att komma med där heller...  fast iofs har ju faktiskt gjort en sak denna månaden jag aldrig har gjort :p smått som stort gäller ju... o jag har faktiskt aldrig bokat en utlandsresa o betalat handpenning på den förr...

nä nu hänga lite tvätt o sen mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar