söndag 29 januari 2012

om man inte har nåt vettigt att säga ska man väl vara tyst eller?
så då borde jag kanske vara det...
inget vettigt att säga...
mkt som snurrar i huvudet bara... ett par problem ajg grunnar på idag men kan inte göra nåt åt varken det ena eller det andra just nu...
lite närmare o mer konkret problem är nästa tis när dottern har varit sövd hur jag ska ta mig hem... förhoppningsvis blir det så tidigt att hon hinner piggna till men minns sist honv ar sövd o var helt väck... låg på dagavdelning då o blev hemkörda när de skulle stänga fast hon inte alls mådde bra...
jag hoppas ju på att kunna åka hem med kollektivtrafiken...  annars är alternativet att älsklingen skulle hämta oss men trots hans tjat om att han alltid vill att jag ska fråga så han kan få hjälpa mig så verka det så jädrans svårt bara för att han inte hittar i malmö...  be minstingens pappa att hämta oss känns inte alls lockande... be att få sova hos syster känns aningens bättre men misstänker att hon ska till vår andra syster då... hon var ju iaf snäll o erbjöd oss att sova hos henne på måndagen om vi inte fick sova på sjukhuset...  jaja det löser väl sig... kankse kan få sjukresa??
ibland är det precis som om jag älskar att oroa mig o göra upp femton planer för alla olika scenarion...

just nu känns det inte som om jag ahr nån som helst kontroll över mitt liv... o vet itne alls vad jag sak göra åt det... massa saker som spretar åt olika håll... får ingen bra överblick...

skitsamma... halvtimme till sen är det sängen o jobb imorgon igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar