tisdag 24 januari 2012

uttråkad

så jädrans uttråkad och trött på vardagen... samma skit varje dag... jo jag vet är bara man själv som kan ändra det... men hade varit lättare med pengar o vänner haha.

märks det böjar bli vår för nu är man så sugen på att göra om överallt här hemma... o visst behöver inte kosta en förmögenhet men iaf...
förhoppningsvis ska väl lite nytt in inom det snaraste men behövs mer för att det ska bli bra men ett steg i taget eller nåt...
känns inte som det blir råd att fixa balkongen i år heller *suck*
men å andra sidan ska man ju förhoppningsvis komma iväg på semester i höst...

satt o kolla weekendresa till mig o äldste dottern igår... hade inte behövt bli dyrt o hade varit kul... men sen ska man fixa det för barnen med... o blivit tvungen att ta ledigt så då hade det blivit dyrt...

jaja får försöka se fram emot semesterresan iaf även om det inte riktigt blev som jag tänkt..

nu ska jag kila en snabbis till affären o sen hämta minstingen...
jobb imorgon... o i helgen... ska skicka ner minstingen till min syster i malmö...
jobba helg känns inte alls som min grej längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar