onsdag 18 januari 2012

ett steg närmare

så då var handpenningen på turkietresan betald =) men man ropar ju inte hej än... vet ju hur det är med vår otur på detta stället... men om allt går som det ska så ska vi väl klura ut det =) ser mest framemot det för sonens skull.
så nu ska det bara fixas pass, vaccinationer?, resväskor och skrapa ihop resten av pengarna. hade jag inte fått bidrag från fonden så hade det aldrig gått...

älsklingen kom hit igår... där har vi en kille med otur iaf den är helt otrolig men men nu e han hemma igen... o hade med sig present =) halsband, örhängen och en ring. var bra mkt finare än min julklapp =)
får vi se hur länge det dröjer innan han ger sig iväg igen...

skulle storbaka idag men än så länge har inget hänt... ont i huvudet o fortfarande så jädrans ont i magen, snart en vecka... blödande magsår snart eller? ja jag är lite av en hypokondriker men gillar inte att ha riktigt ont när jag inte vet vad det är o det inte är nåt som brukar göra ont...
får rycka upp mig o baka lite i em iaf.. tvätta nån maskin till också...

syster tog inte ett nej angående gotlandsresan så får väl fundera lite till på den hehe... resan är ju inte gratis direkt även om vi nog får skjuts hem från oskarshamn men båtresan hem ska oxå betalas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar