onsdag 25 januari 2012

blä...

nä ingen höjdar dag idag heller...
känns som jag mest stressar upp mig för olik saker helt i onödan. kan jag iaf inte göra åt det nu så är det väl ingen idé att grubbla på det...
men hade iaf varit bättre om man vetat lite... framtiden känns osäker på många sätt... vad är min back up plan??
har iaf planerat lite efter hur förutsättningarna är just nu men som sagt vem vet hur det kommer bli...
lite besviken på en sak på jobb också... är ju inget som egentligen är sagt men iaf... jaja man ska väl vara glad för det lilla =)

nä hade beövt en helg bara för mig själv eller en vecka... trött...
men men... om tio år bor man väl själv haha... men då vill man väl inte... även om jag aldrig vill byta ut min lilla mupp så visst tänker man ibland på hur mkt bekvämare man hade ahft om man inte hade haft allt extrajobb med henne... nu fyller hon snart tio då börjar ju barn bli mer o mer självständiga men inte minstingen inte...

nä en kopp te o sen krypa ner i sängen... sova sova sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar