fredag 27 januari 2012

rutchar ner igen

igår kände jag mig iaf lite gladare än på länge på em, mkt tack vaare att man hade lite att göra... satt en timme på fitids också o prata lite efter utv.samtalet innan gympan...
men idag kom posten
ska betala tillbaka 8000 till fk för för mkt utbetalt bostadsbidrag :( fan vad deppigt... passa ju inte alls in i min stränga budget vad fan gör jag nu?? så less... men kan ju inte skylla på nån heller. var ju från året då jag börja jobba o bara trodde att jag skulle sommarjobba o inte ändrade det... så ja... men är inte roligare nu för det...
sovit så jädrans dåligt också inatt..
älsklingen väckte mig flera gånger inatt och sen när han väl somnade var jag klarvaken o full av snurrande tankar...
året har precis börjat men jag önskar redan att det var slut hur kul är det..?

lite roligt var iaf att jag fick min almanacka idag :) blev faktiskt helt okej men skulle valt lite annorlunda inne i den men funkar så nu ska man bara börja fylla den o det är kul...  så kanske vill jag inte att året ska vara slut riktigt än :p

nu väntar hem till gården sen ska jag hämta minstingen hem om o sen ge sig av till malmö... o jobbhelg o jobb på måndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar