fredag 13 januari 2012

ZzzzZzzz

så otroligt trött... så där trött så man bara kan somna rätt upp o ner utan vidare...
graviditetströtthet typ hehe men så "roligt" ska vi inte ha det...
gissar att det är lite eftersviter från influensan o att jag på det dragit på mig en rejäl förkylning gör väl inte saken bättre heller antar jag...
usch ingen lust alls att jobba i helgen men nu har jag knappt nåt jobb så ska absolut inte klaga...
barnen var inte så glada att åka till sin pappa igen spec inte sonen men hoppas det blir att minstingen ska till min syster om två veckor så de får en paus från sin pappa...
ja vi får se hur det blir denna terminen...

idag var det dags för hörseltest o läkarbesök för minstingen. de hade bokat vanligt hörseltest för dottern o inte barntestet så funka ju inte alls. bara för att hon åldersmässigt skulle kunna så har hon ju andra hinder... så hela fm var helt meningslös... fick resnat bort lite vax hehe...
nu väntar nytt besök hos audionomen och sen på hörselenheten också...
sen är det två dagar i malmö för hennes mr undersökning... o den ligger dumt till för mitt jobb vill ju inte ta ledigt när jag inte har så många dagar att jobba men vissa undersökningar är svåra att ändra på.

sen har vi lyckats slänga ut det mesta av julen idag... eller grannen står kvar o ser ledsen ut... sen är det bara städning kvar.. lite tråkigt att julen e slut men lite skönt med...

måste borde fått gjort lite på min todo lista också... tiden rinner iväg.... men e ju så trött, kan inte tänka ens... *Suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar