onsdag 25 december 2013

Ute på andra sidan

Ingen höjdarjul alls slut innan slut efter. Mentalt slut av att umgås så mkt med barnen nonstop. Besviken på vissa barn, grät på toa två ggr på julafton var sämre än att fira med en tråkig man hehe. Men slutet på dagen var trevlig iaf. Kämpat på så gott jag orkat för två av döttrarnas skull...
Tyckte jag handla lite men kan nog leva på rester ett par dagar till. Kakor o godis kan brossans barn äta om de dyker upp...
Påpekan från skolan att jag ligger back...
Inte pratat med älskling sen i tors snart en vecka, liteka bra kanske men tomt på julen...
Mellandottern...
Äldste dottern flyttar på riktigt på fre...

Börjat möblera om mer stök o röra utan mer ork... Äldste dottern håller mig uppe men sen..

Mitt livs första medarbetaresamtal på fre o inte fyllt i lappen...

Sover ut o minstingen sover men det räcker inte...  Skulle bara vilja stänga in mig på rummet o stanna i säng. Nej skulle jag inte får ont i kroppen då av den kassa sängen...

Inte mkt positivt jag skriver men jo det är mys också, barnen verka tycka presenterna var ok. Jag fick fina saker av äldste dottern o minstingen, redan fått av yngsta sonen.
Långa goda frukostar.

Snart fixa håret
Rea imorgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar