måndag 2 december 2013

fyra

Fyra arbeten avklarade på tre dagar och jag är slut i huvudet och trött... Blir inte bra detta men blir inte F iaf... jaja jag lär mig ju saker iaf även om jag inte orkar fixa arbetena så bra... sov fyra timmar inatt och inatt lär det bli fem iaf =)

undra vad jag ska skriva om sen när jag e klar :p

måste fixa ett arbete imorgon men vet inte riktigt hur det ska gå till då det var meningen att vi skulle intervjua någon o sen redovisa det på ons... hmm... vita lögner? :p
O sen ett arbete på fre och ett slutprov i helgen.
nästa vecka en uppgift till betygsamtal vilket även innebär ett 30 min muntligt förhör på kursen men sen e biologin klar... och eximinationsuppgift i specpedagogiken sen e den klar... sen blir det geografi 2 sen blir det nog inge mer känner jag...

Får jag väl gå tillbaka att tjata om älsklingen sen då... o barnen... o barnbarnet...
det bästa med detta är att ajg orkar inte tänka på något just nu iaf... inte mer än att om två veckor ska jag ha semester =) Förutom från geografin då men ignorerar det ...
nu sova.. sittvärk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar