måndag 2 december 2013

Känns både bra o inte bra

Så nu är jag äntligen ikapp i bi2 och det känns sååå skönt att slippa den stressen =) bara det att det inte blev såå bra gjort precis men jag sänkte mina krav och får nöja mig med ett c, ett c är ju ändå ungefär som ett VG innan och det är inte så illa, är inte det lättaste men får se vad rättningen visar kan bli D med men det får jag väl överleva då...
Slutprov o betygsamtal kvar o samtalet innefattar en uppgift och frågor på hela kursen... inte helt lätt känner jag att kunna hela boken men men... what to do..
så då kan jag ha panik för att jag e så back i specpedagogiken istället :p Vet inte riktigt hur jag ska få rätt på det men men...
lite dumt kanske att välja vara halvbra på två saker när det var så mkt roligare att vara bäst på bara en sak innan...
Nä nu måste jag sova känner jag, inte många timmar tills det är dags att gå upp o bege sig till jobb...

Mitt hem är ett slagfält... kan man hoppas på att mellandottern gör ett ryck imorgon? tur eller otur att man inte har gäster...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar