tisdag 3 december 2013

ännu ett

Så då var man klar med ännu ett eller nja inte riktigt men jag bryr mig inte... får vara halvfärdigt o nån vit lögn.
Kunde haft intervjun ikväll men kändes segt att börja med det halv tio när huvudet inte e med...

Kändes bra när jag logga in på biologin iaf... hade fått A på två inlämningar o bara ett C på en men fatta varför, lite störigt bara för det var bara på två moment av tio som jag fått b o c på o resten a men i nya systemet så måste man få det betyget men ligger längst ner på så ja... men känns ok =)
Dessutom kände jag på mig att det haltade lite och försökte rädda upp det men räckte inte hela vägen... Nu börjar jag faktist känna hur saker och ting lossnar och man får in allt i sitt sammanhang men aningens nervös för det muntliga förhöret på hela boken men men det är nästa veckas bekymmer...
Nu sängen...  kan bli sex timmars sömn idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar