söndag 8 december 2013

om du inte har något positivt att säga så var tyst

Just nu har jag svårt att se höjdpunkterna i livet och inget som jag känner blir bättre av att skriva av sig om utan hade bara blivit gnäll o vem blir glad av det så därför är jag tyst i stället...
men får väl försöka hitta nåt positivt då :p

att jag fått bästa jackan i present är det så det känns att vara varm?? =)
Att jag iaf julpyntat lite...
Fått gjort slutprovet (även om det blev skitdåligt o inte fatta frågan och att jag inte gjort specpedagogiken som skulle vara klart i fre)

hmm ja det är väl ungefär det... inget som går som jag vill, mår inte som jag vill... men jag kämpar på i det tysta... även om orken faktiskt är nere på 5% knappt som en tv spelsfigur som börjar flimra i brist på liv o snart dör... men jag ska hålla mig levande två v till sen så får jag nya liv =)

till veckan är det jobb, två arbeten som ska inlämnas, ett muntligt betygssamtal/förhör på hela bi2, skola, utvsamtal, julpynta klart, lussebak, ett par saker på todo, möte på jobb, lucia på särskolan. och böja nya kursen... Bara denna veckan också sen kan jag börja andas igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar