måndag 9 december 2013

om jag längtar

Nu ser man målsnöret (ja bortsett från att en ny kurs börja idag där första uppg ska vara klar den 23e hehe). Men det blir en kämpig vecka. Önskar jag hade lite mer tid och ork bara men men....
Såå nervös för det muntliga samtalet på ons, ingenting fastnar känner mig som en teflon panna men ja det får gå som det går, jag pluggar vad jag kan mer än så kan jag inte göra...
Ons em blir det till att sätta fart o få klart spec pedagogen också, blir ingen piece of cake det heller...
O visst det ska vara skönt att inte känna den stressen men samtidigt är det ju så kul att plugga men man måste ha tid till det med.

Imorgon är det jobb igen o så möte på jobb... vet inte om jag ser framemot det men men...

så mkt mer har jag inte att komma med... tråkigt liv eller vad?

o jo älsklingen figurer i bakgrunden, i medvetande, i verkligheten... men sen jag träffa honom i fre så känns det som jag börjar vakna lite... men orkar inte tjata om honom heller...
man har ju så många beundrare än då haha... busschaufför som springer efter en o säger han älskar mig, en kille som ringde idag och friade... men nä jag tar varken det ena eller det andra seriöst...

Nu ska jag ta mig igenom denna veckan, sen börja tänka på jul o julklappar... lycka till...
blir att fira jul med brossan <3 plus är ju att han är rik denna månaden så ska bidra lite till maten, är väl inte mer än rätt heller egentligen så... Alla barnen hemma också =)
sen lugn o ro tills vi laddar om för nyår det blir i malmö <3

känns lite sådär att inte ha älsklingen i helgerna inte för att han var höjdpunkten men ändå...  trösta mig med att man slipper köpa nån julklapp även om han verka vilja det...

nä sista pluggrycket nu då innan sängen, sova är viktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar