tisdag 3 december 2013

Ingen höjdare

Det var annat när man var ung, när man hade ork.
Dötrött av två nätter med lite sömn..  huvudvärk from he... 
Missa bussen imorse... Seegt....
Kan inte tänka
Ledsen o ensam tankarna.

Ett arbete som ska lämnas in i morgon o redovisas i skolan... Lycka till! Vi ska intervjuat ngn i nån organisation. Så jag att jag har social fobi o inte gjort det. Tog kontakt med personen jag tänkt mig idag haha. Ångrar att jag gjorde det hon kommer inte hinna svara o sen blir det pinsamt när jag ska träffa henne nästa gång...
Så vad göra imorgon... Bistra sanningen? Vit lögn? Sjuk? :-P blä...

Nä hem, skriva ihop utan intervju...
Sooova
O sen kommer syster! Yes! Ska jag koppla bort all skit.
Lite panik över städningen o lite över vad jag ska bjuda på men strunt i det :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar