lördag 14 december 2013

Inatt jag drömde

Inatt drömde jag att jag var iväg o träffa en tjej vars blogg jag läser/läste. Jag är då o då i hennes stad annars också o vi hade trevligt men jag var lite besviken för jag kände mig iaf i underläga fast jag inte skulle. Sen gick vi förbi en byggarbetsplats o en man börja prata med mig. Inte alls min typ o bra mkt äldre (jag har inte insett att jag också blivit äldre) men det var något speciellt med honom o han bara utstråla trygghet. Sen ringde larmet. Var det min blivande?

Annars då? Fick in de två sista arbetena på spec ped. Också sen gick luften ur lite. Nu är det geografi som gäller men inte orkat riktigt än, arbete som ska vara klart nästa vecka, inte mkt ro...

Fortfarande inte över älsklingen än heller, blir bättre men ibland så ledsen o ibland så ensam.  
Får kanske bjuda in busschauffören iaf haha. Handla i tors o inte han som körde men såklart skuldle de byta vid min hållplats sen när jag skulle hem... Så fick han ta en runda efter men han hann ju i te ifatt. Borde inte han vakta sin buss istället haha.

Äldste dottern hemma igen bra så hon kan styra upp julen lite :-D tråkigt hon inte ska vara hemma på lovet.. 

Jobba klart idag o två dagar till, tis till audionom o ögonläkaren med minstingen, skolavslutning för mig på ons, köpa julklappar på tors, skolavslutning för barnen på fre o ev knytkalas på min skola med bla sfi, handla julmat. Baka o godis på helgen sen juldagar o sem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar