måndag 11 juli 2011

vanliga dagar igen

så då var årets barnlediga vecka slut, hade ju faktiskt stått ut med att vara barnledig en vecka till hehe men är nöjd iaf. har haft en bra vecka =) kanske inte exakt som planerat men inte sämre för det =)
har hunnit umgåtts med människor över 18 på ett mer vuxet sätt :p

avslutade vekan med att ha en utekväll med syster i malmö. bortsett från att jag nog får öva upp mig för att orka med utekvällar hade jag väldigt trevligt =) hoppas syster oxå hade det.
blev vääldigt lite sömn så på em/kvällen när jag väl kom hem så vet jag inte om varken barn eller älskling var spec imponerade av mitt humör :p gjorde ju inte saken bättre att jag inte orka göra nån mat så höll på att svälta ihjäl minst...
kan inte direkt påstå att jag e direkt pigg idag heller tog forever innan jag o älsklingen kom till ro igår o var inte direkt nån sovmorgon idag heller men vi tar en lugn dag idag.
mest ansträngande blir att gå till affären, känns som regnet hänger i luften men det kan väntta till em.
barnen verkar helt utslagna men e väl omställningen att komma hem igen som gör att de e lite slöa också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar