tisdag 12 juli 2011

redan halvvägs

halva sommarlovet har redan gått o e det nu jag ska börja känna paniken krypande för jag inte har gjort nåt med mina barn än... jo vi har ju varit på stranden ett par gånger, firat midsommar, ätit lyxglass och besökt busfabriken men e ju inte såå mkt att skryta med hehe.
men vi ska  nog hinna med en del iaf o så vad om vi inte gör det, jag har det lugnt o skönt iaf =)

blev en runda till stan idag, plågsamt att klockan ringde halv sju så hur ska jag då inte känna halv sex på tors när jag ska jobba -.- Fick gjort ännu en hörselundersökning, samma resultat dock verkar hon höra lite bättre med såna hörlurar som de sätter bakom örat så ljudet går direkt in till innerörat. så resultaten kan bero lite på hennes trånga hörselgångar också men vad hjälper det?? ja vi har iaf tid till öronläkaren på fre så får se vad hon säger om resultatet.

sen promenera vi till söder o handla hela kärran full av grönsaker o frukt. härligt med sommaren när man bara kan frossa i allt möjligt o billigt =) Minstingen börjar nog bli gammal för hon fråga mig om jag verkligen tyckte det var mysigt att promenera för det gjorde verkligen inte hon längre haha. börjar bli bekväm som en nästan tonåring :p
fixade lite midsommarmat till henne o mig när jag kom hem. enkelt o gott. funderar på att gå ut igen efter disken men e lite halvskumt väder.vet inte om det e varmt o mysigt eller molnigt o kallt. fast för min del hade jag lika gärna legat på sofflocket görandes ingenting...
nu ska disken fixas iaf, ännu en fördel med maten, knappt nån disk =) sen blir det väl nån form av kaffe, känner att jag lider lätt brist på det just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar