onsdag 6 juli 2011

blev en heldag i malmö idag och nu kan jag säga att jag e trött på shopping haha. vågar inte logga in på min bank ens :S känns som jag bara handla nåt smått men misstänker att det nog var en massa smått så kan vara värre än jag tror men ja jag vet jag borde skärpa mig mer men just nu skiter jag i det för jag har iaf haft väldigt trevligt =) idag fick vi ätet kinabox som jag varit sugen på länge sen vandrade vi runt i alla affärer o lite till kändes det som. dock hittade jag inte klädesplagget jag ville ha idag heller  *Suck*
var lagom fint väder att strosa rundor i.
känns som denna veckan försvann alldeles för snabbt, ville hinna med så mkt mer, som vanligt hehe.

imorgon ska  jag ha en lite lugnare hemmadag, sen syster kommer på besök också. lite tråkigt bara att hon sa till lite sent och jag har inte hunnit handla o tidigt kommer hon. vet inte hur jag ska kunna slänga fram nåt att bjuda på :s men ska bli trevligt att träffa henne. lite synd bara att det e så sällan man blir lite som främlingar. spec med tanke på hur nära vi stod varandra förr.
sen ska jag sova hos älsklingen. jobba på fredag. fixa dotterns hår på lör o sen hoppas ajg åka till malmö på kvällen. tråkigt bara att jag inte har nåt att ta på mig *suck* och inga skor heller :S tradigt värre...
o sen e det redan söndag o "småttingarna" kommer hem igen så var den årliga friveckan slut...

nu har jag precis sett ett avsnitt av favoriten skenet bedrar =) längesen man såg det... o nu kallar sängen... o imorgon sovmorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar