lördag 16 juli 2011

happy

känner mig bara sådär lycklig i all enkelhet... funderar på att skita i att blogga men svårt med en gammal vana... har inte blivit så mkt på sista tiden, känns som om jag ahr blivit sambo. älsklingen har varit här i princip varje dag denna veckan =)
imorse fick jag skjuts till jobb, skönt o skjuts hem också.
de senaste två veckorna har jag fått prova på lite hur det är att vara vuxen och då en vuxen som inte bara är mamma, trevligt att få känna så igen.
sonen e inte hemma utan hos en kompis så snart ska jag o älsklingen äta lite midda o mysa ensamma. ja jag får väl tvätta o diska lite oxå

minstingen är första helgen hos syster som ska funka som stödfamilj känns lite konstigt men bra =) hoppas syster också tycker det =) minstingen tvivlar jag itne på...
varit trevligt att vara mycket nere i malmö, en dag  måste jag verkligen bo där o helst innan det e för sent för att kunna njuta av staden. känns jättetöntigt men jag trivs verkligen när jag e där... o nä inte bara som jag härmar systrarna hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar