tisdag 5 juli 2011

så nu börjar livet rätta till sig, känner mig så mkt gladare men tyvärr e det ju saker som spökar iaf men det rör ju väl inte mig egentligen men känner mig insyltad iaf... och besviken o förvirrad. vad f-n hände lixom?? vem i hela världen ska man tro på för att citera en gammal låttext.

igår passad jag iaf systers minsta ungar för sista gången... nånsin?? syster har ju sagt att ajg inte ska få träffa dem mer *Suck* så går det när man utrycker lite av sina egna åsikter eller nåt. nä ska inte ta det här får väl ta det med henne sen. men efter  denna veckan vet man f-n inte vad man ska tro om nåt längre...
var iaf roligt att passa hennes barn =) tycker verkligen om dem o hopaps att jag o syster reder ut detta sen...

trodde jag skulle sitta lite vid datorn igårkväll men älsklingen kom så fick umgås lite med honom ist =) han försvann relativit tidigt imorse för han har börjat en tremånaders utbildning nu. känns så skönt när allt är hemma känns lite lättare så nu e man nästan lite nyförälskad igen =)
idag följde jag med äldste dottern till sjukhuset i lund, var dags för hennes behandling. haft en mkt trevlig dag =) efter timmarna på sjukhuset så gick vi en runda i stan. lite sen middag. hittade en jätttesöt tröja till minstingen. fick köpt mascara jag behöver o sen fynda jag tre toppar på gina tricot. ja var väl typ det... på vägen hem blev det islatte från ezpresso house. kallt o gott =)  hittade dock inte det klädesplagget jag tänkt köpa så aningens sur :(  men bortsett fråndet har vi haft roligt. riktigt trevligt att ha henne hemma igen hehe. får se vad vi hittar på imorgon.
kom hem rätt sent idag o då hade jag tänkt sitta vid datorn nån timme o lägga mig med boken vid tio haha. ist har jag suttit timmar i telefon men men... nu ska jag isäng iaf =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar