söndag 3 juli 2011

jag har faktiskt inte övergivet datorn helt, däremot har jag ägnat mig i panik åt att kopiera min gamla blogg. när det började närma sig slutet så villle jag inte alls att den skulle försvinna. har inte kommit igenom alla åren än o har inte sparat alla inlägg heller.
alltid intressant att skumma igenom den. men att säga att bloggen är en dagbok är inte riktigt sant. nu när jag läser den så märker jag hur mkt det är som faktiskt inte kommer med. men är nyttigt att påminnas om vissa saker hehe. sen är det ju mkt jag skrivit av mig för stunden som jag kanske inte alls hålllit med om fem minuter senare när jag tänkt över saker och ting men så e det väl, tror inte man kan ta bloggar på största allvar alltid. som jag skrivit tidigare i min gamla blogg. är ju helt omöjligt att få med hela sanningen. Är inte klar än har sista åren kvar så får se om jag orkar det ikväll för konstigt nog är bloggen kvar men man kan inte skriva där längre...

trött jag blir skrivit en massa o på nåt vis lyckas jag markera allt o deleta det på två sekunder, suck...

f-n vad irriterande...

snabbt gick det ut på att jag undrar vad min syster sysslar med. inga egna barn hemma men passar systers minsta barn igen... druckit kaffe o pratat med barnens pappa o nu vet jag inte vad jag ska tro. men efter vad jag berättat för honom nu så e väl syster arg på mig men jag e så jädrans besviken för hur hon behandlat mig just nu som jag vet faktiskt så ja... messat med hennes äldste dotter ikväll, den stackaren men klart alltid lättare om man inte själv e mamman kanske...

just nu dricker ajg lite surt vin, nästan så man vill gå tillbaka till sockerdricka stadiet :p  lyxade till det o beställde hem pizzaa till bara mig själv. big mistake inte alls god :s

missat big 4 konserten idag men nu e det metallica som final så har det på, gillar en hel del av deras låtar.  sen får jag väl försöka kopiera resten av bloggen. trött som jag vet inte vad sovit för lite i helgen. i fre kopiera jag blogg till kl 2 o skulle upp igen 4 o igår var älsklinen vaken länge så kunde inte jag somna var som en övertrött unge till slut som inte kan komma till ro. o imorgon blir det ju ingen sovmorgon heller. känns jättemärkligt när det bara e jag o systers minstingar här hehe.
att jag känner mig gladare än på länge som om så mkt släppte för att det blev sommarlov
att jag e nykär i älsklingen som e glad att han fått tillbaka sin glada tjej.
att jag saknar mina malmösystrar så jädra mkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar