onsdag 13 juli 2011

trött e ju bara förnamnet, ska väl krypa ner i sängen o se mina matprogram sen ska det sovas. saknar älsklingen men e nog bra för bådas sömn att han e hemma haha.
idag blev det bakning mest för hela slanten. bara jag o minstingen hemma. hon har varit aningens uttråkad idag så e nog bra med lite fritids imorgon dock inte så lång dag kanske men man kan ju inte få allt..
hon fick iaf baka två sorters kakor från sin kokbok som hon fick från skolan, sen bakade vi vanliga limpor, linfröbröd, och tunnbröd typ.
slut i huvudet så orkar inte planera vad jag ska ha med till jobb imorgon ens :s
minstingen håller p¨å att tjata ihjäl sig om att hon ska till min syster på fre inget e som väntans tider spec när man inte har tidsbegrepp... hoppas o tror att det kommer att bli bra iaf. syster verkar engagerad iaf =) dumt bara att vi inte hann med nån direkt inskolning :s
hoppas nu att syster orkar bara hehe, tror jag nog hon e ju van extramamma. fast undrar om systrarna kommer klara hålla sig ifrån varandra två helger i månaden :p jaja allt löser sig nog efterhand...

sängen var det nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar