onsdag 13 juli 2011

trött som bara den. är ju inte precis så man sovit för många timmar sista veckorna *suck* igår tjafsa jag o älsklingen om allt o inget. egentligen är det nog mest kulturkrockar. Dessutom är vi väl ganska medvetna om det men samtidigt måste nån sida "vinna" ibland. typ mötas nånstans för kör vi båda efter våra egna referenser så blir det svårt att mötas men men är sånt som dyker upp lite då o då...  blev iaf sent innan vi somna. våra bråk är visserligen väldigt stillsamma hehe men jag vill inte att vi ska sova utan att det är utrett medans han nog egentligen är lite mer att sova o glömma fast sen drar han ju likförbaskat upp det igen o det kallar inte jag att glömma...

i övrigt känner jag mig aningens uttråkad idag. halvtradigt väder och inga pengar är sådär. barnen e lite uttråkade också, kanske bra med en jobbdag imorgon trots allt :p
idéer för dagen är annars badhuset, fundera på bibblan men tar nog det på mån ist måste handla då också iaf så får bli en halvtråkig dag...
annars borde jag ta o baka lite bröd idag också o dammsuga o lite sånt smått o gott...
att vara barnledig o lägga mig i sängen igen hade annars lockat om det hade varit möjligt. hur ska jag orka gå upp kl 5.30 imorgon när jag knappt fick upp dem 8 idag när kl ringde haha.
nä duger inte att sitta här halva dan... fast har ju faktiskt ägnat ett tag åt att spela hellokitty yatzy med barnen så helt slö har jag inte varit :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar