söndag 17 juli 2011

tillbaka till verkligheten

så ja då har man landat i verkligheten igen. minstingen och mellandottern har landat hemma... säger inte mer än så... huvudvärk akn jag iofs tillägga. ska snart kasta minstingen isäng men måste väl spela lite med henne först.

verka ha gått bra för minstingen att vara hos sin moster iaf även om det jag frukta verka vara ett litet problem men det förstår ajg också nu var det nog maximal otur med det denna helgen oxå tydligen. hon var nog välkommen nästa helg igen iaf =)

seg jädrans jobbhelg har jag haft också...

skulle bara vilja slänga mig i sängen med nåt gott o en bok... får väl bli en cappuccino när minstingen lagt sig o sen sängen o boken. älsklingen hade nog inte tid att komma idag så kaaanske somnar itid idag...

väntar en lite halvtråkig vecka...
imorgon får det väl bli lite städning, handling, matsedelsplanering och bibblan. på tis ögonläkaren o sen till optikern, jobba ons o tors sen ska väl veckoslutet bli lite roligare =)
nä om man skulle sluta verklighetsfly o ta tag i minstingen lite så man kan kasta henne i sängen snart... kanske ska börja ha henne in min säng för väldans vad hon sov länge hos syster =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar