torsdag 7 juli 2011

bara fortsätter =)

denna veckan blir ju nästan så bra som man hoppats =) o det klagar jag inte på. är ju lite synd att det e som det e med syster, lite ny info idag som inte gjorde saken bättre men jag får väl ringa henne när det lugnat ner sig lite från bägge hållen fast lär väl ta lite längre tid för henne. just nu känns det som att jag mest vill bli sams för barnens skull... hmm...

de "små" var här med sin pappa idag. skulle hämta blöjor o låna mig en borrmaskin. snällt att jag fick borr med *suck*  i övrigt ja... no comments eller nåt...

roligt idag var att jag sov ut, eller roligt o roligt men bhövde nog det när klockan visade på halv elva när jag vaknade hehe. vid tolv kom smålandssyster o hennes barn hit. riktigt trevligt =) är ju tyvärr för sällan man umgås...
nu är det dags för duschen sen in till älsklingen o sova där. jobb imorgon :S ja jag e väl inte arbetsskygg men hade varit bättre flow om jag varit ledig men men...

känns så jädrans bra att känna sig lättare inombords =) även om all "skit" finns kvar så är livet iaf lite lättare om man hinner få andas lite mellan varven... jag behövde verkligen det känner jag. men ska såklart bli kul att "småttingarna" komemr hem efter denna veckan.

nä om man skulle sätta fart igen... för lite tid på sofflocket känner jag men det kan man ju ta någon annan gång o inte hunnit läsa så mkt som jag vill men kommer väl dagar för det med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar