tisdag 26 juli 2011

kommit av mig

det är minsann inte mkt datortid för mig längre känner jag... o nu när jag väl sitter här så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva...
idag har jag o minstingen varit med ett par vänner hemma hos några andra vänner. trevligt att sitta där i trädgården hela em o tur med vädret fick vi...

annars har det varit en del jobb, stress med att hinna göra saker hemma o ännu mer stress för jag inte har hunnit med att ha sommar :S men i lör var vi iaf en runda i köpenhamn o det var trevligt, imorgon blir det nog helsingör.
älsklingen har varit här massor också... sömn har det inte blivit mkt av på sistone så jag e lite grinig ibland hehe.

svärsonen har varit här snart en vecka nu o det e ju trevligt =) för det mesta iaf haha.

sen vet jag inte så mkt mer så här kortfattat... ska snart krypa ner i sänge alldeles för mig själv o ligga o läsa ett tag,.. nice när man orkar det hehe.

jo förresten fick göra ett inhopp på mitt favvejobbställe i sön. var verkligen kul =) tänk om man var så glad alltid när man jobba :s dessutom hade hon saknat mig. ja undra hur sommaren varit om man jobbat där ist :p men men...

just det kom på att nu har misntingen varit ännu en helg hos syster. och nu kändes det mkt bättre, syster såg bra mkt gladare ut nu när de lärt känna varandra bättre. o jag e bara så glad, det känns precis som jag vill att det ska kännas.... ända tills det blir vinter om man ska pendla till malmö hehe. o dottern stortrivs =)

nä sängen var det... se om ajg kan sluta tänka på de smås barn. blev skitsur för att han inte kunde ändra tiderna som han ville på fre när han ska hämta dem o helt omöjligt att hämta dem i grannstan så vi kunde gå på festivalen trots att det e lika långt... o nu vägrar han svara... f-n att man ska jobba annars hade jag behållt barnen hemma :s nästan så jag e nervös att han inte kommer o hämtar dem, vad ska jag då göra??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar