söndag 17 april 2016

urladdad

så trött, när tentan var gjord gick luften ur mig. Det gick inte så lysande på tentan men kändes ok ändå. Har en dugga imorgon (mindre test) och det är inte mkt jag har pluggat idag finns verkligen ingen ork. somna sent igår låg i sängen flera timmar innan jag lyckades somna. vakna av att jag grät i sömnen. var bara allt elände ångest som samlats i samma dröm på ett hemskt vis. Drömde att min mamma var döende bla så har saknat henne massor idag. Känns som jag tänkt extra mycket på henne på sistone. Det är ändå lite märkligt att man fortfarande sörjer efter så lång tid men är väl sånt som egentligen aldrig går över. ens mamma är ju ens mamma. Jag fick ju ändå ha henne längst av mina syskon, 19 år men ändå...
pratat med älsklingen rätt länge idag i fm och ja... Inget mer att säga om det...
Borde se filmen inför sppirometrilabben men orkar inte. Lyckats skicka in en riskanalys och skrivit ut papperna inför morgondagens föreläsning and thats it.
tänker snart hoppas i säng hoppas på att få somna tidigare.
Imorgon nya tag med pluggandet och lunch dejt med dottern.
ska mest begrava mig i pluggandet så mkt jag orkar nu, passar bäst så nu. inte tänka på annat...

jag bara...

var är solen och våren, skulle behöva det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar