onsdag 6 april 2016

lite ner

det är väl det här med att att inte låta andra människor påverka hur man mår men ibland är det svårare än annars men men... skyller på att jag är övertrött, lyckats dra på mig en förkylning också. Fast å andra sidan inbillar jag mig rätt ofta att får jag bara sova sen så vaknar jag upp som en nu individ, mm säääkert.
Gick bra i skolan idag, lite pluspoäng till mig själv. Fick tillbaka tentan och kände mig helt ok nöjd med den. Lite störiga missar men men. Ska man bara ladda om till nästa veckas omtenta. försöka hänga med  någorlunda i denna kursen samtidigt. Men ska nog gå bara jag får sova :p
Dottern hade varit på sjukhuset idag för att få sin medicin och hade suttit och pluggat samtidigt, Så hade ssk pratat lite med henne och de hade kommit in på mina studier också och ssk hade sagt att det jag läser är nåt av det svåraste =) så känns det inte så illa att det är svårt stundtals.
Det är dock lite segt att pendla när det tar nästan 2,5 timmar innan man är hemma så är man inte såå pigg. Kunde använt den tiden aningens bättre men nu är ju läget som det är inte mkt att göra åt det.

Tydligen ville de bli av med mig snabbt på jobb för imorse så låg uppsägningsblanketten i hallen hehe. Får hoppas nån som bara jobba här i närheten som tog den med sig eller nåt men verkar ja... Ska jag bara fylla i och skicka också. är jag säker?

Nu ska jag o sonen ha lite tvhäng och sen sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar