fredag 15 april 2016

bära eller brista

så nu orkar jag inte mer det får räcka jag får hoppas att något har fastnat och vill komma ner på pappret imorgon. Känns körigt och rörigt men men... kan hoppas på tur med frågorna men svårt det med antar jag... Känner att jag faktiskt redan slappnat av lite... finns inte så mkt mer att göra. dra lärdom.
nu tänker jag slöa i soffan en halvtimme och varva ner och hoppas jag kan somna sen.

idag är det nio år sedan jag träffade älsklingen. inte klokt. snart "varit" med honom längre än med de stora barnens pappa och det är det längsta förhållandet jag haft. Nu anser jag visserligen att vi nog inte har ett förhållande på det viset sen en vecka tillbaka. Det anser dock han säger att jag har fel om vissa saker...  vi pratar ju om han ringer eller skriver först men annars... har inte haft så mkt ork att bry mig hellre. just nu... äsch jag vet inte... time will tell.

ska bli skönt när tentan e över imorgon sen har jag mkt plugg en vecka till sen är det nog bara normalmkt pluggande. Lite dåligt samvete då minstingen idag sa att hon var lite besviken att det inte var korttids helg för vi gör ju inget med henne här hemma längre... Till mitt försvar sitter hon för mkt med skolans ipad och ja är väl lite dålig barnvakt... men men... jag ska bli bättre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar