onsdag 20 april 2016

planerad timeout

jag tänkte att jag skulle jobba på idag men jag är så trött, inte sovit bra på länge, inte riktigt på humör och en sjuk huvudvärk så imorse när jag inte kände mig vaken vid kl 9 efter att ha varit uppe tre timmar så bestämde jag mig för en planerad time out hela dagen. Inget halvdant och inget dåligt samvete. så har inte öppnat en bok idag. Rätt skönt. Jag mer eller mindre pluggar dygnet runt min hjärna jobbar för fullt när jag försöker sova med att sortera in allt. IStället hade jag en lugn och skön fm alldeles ensam och det är inte ofta. Em har jag ägnat åt barnen och barnbarnen. Passat på att vara ute o få lite sol också. saknat barnbarnet så massa hålla handen ute och mys hemma.

Blir nog tidigt i säng idag också försöka komma ikapp med sovandet. Känner mig sådär störigt sjuk som man gör innan det bryter ut riktigt får se vad det blir av det. Imorgon måste jag bruka allvar har verkligen inte tid med mer time out.

Äntligen är tid bestämd för familjerätten så vårdnaden ska skrivas över på mig ska bli skönt det med.
skulle beställa ett par böcker idag också men orka inte ta mig igenom den beställningen haha så är på den nivån det ligger. Två böcker kvar att köpa. vad är det nu ca 6 v kvar kanske till temins slut men är massa kvar när man tänker efter. jag har en försenad labbrapport att göra, två mindre labbrapporter, en stor labbrapport med ekg, blodtryck och spirometri och den blir tung, 4 duggor, en stor Tenta, en hemtenta och ett stort arbete som består av fyra arbetten om olika sjkd med diagnostikmetoder.  Bara att jobba på kan man säga. ja just det jag har en omtenta till också. maginfluensa när det var första tillfället och örat andra tillfället. De som gjort den säger att den redan svåra tentan blev ännu svårare nr 2 så hur den kommer bli vill jag inte ens tänka på...

Önskar att allt med älsklingen också lagt sig på plats men tar väl lite tid till....

Nä det är bara att lägga in reservväxeln så ska man väl komma fram till mållinjen på något vis...

fortfarande glad varje dag för att jag pluggar och glad för att jag sa upp mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar