torsdag 21 april 2016

en förlängning...

Upps blev visst en dag till med time out, inte alls bra börjar känna mig lite back. Blir ingen ledig söndag som jag hade tänkt men men... Önskar att jag sov bättre och hade mindre huvudvärk men man kan ju inte få allt här i världen. Kommer säkert visa sig att jag har högt blodtryck därav huvudvärken. Drömmar mest bara om skolan, inatt lyckades jag lösa en av tenta uppgifterna. Och när jag väl kom på det var det så självklart. Det är ju störigt man sover oroligt men det är ju praktiskt att kunna lösa saker under sömnen. har iaf skrivit in räkningarna idag och det var minst sagt mkt extra :/ och då menar jag mkt men men.
Blir inte så mycket sparande till sommaren som jag hade tänkt mig så blir spännande att se hur det blir men ångrar mig inte för det.

Em spenderade jag med älsklingen var väl tänkt från min sida att vi skulle få ett slut på det men det blev inte så... jag grät  ifm när vi prata i telefon och han när han var här. Vi tillbringa ett par timmar hos mig sen följde jag med honom till en undersökning på sjukhuset. Vi prata en del men jag vet inte om vi blev så mycket klokare av det heller. Ja jag vet inte, trött på att vänta leva i limbo. Trött på att inte få veta allt men egentligen hade inte det hjälpt heller.

Nu har jag sett ifatt mig en massa på hem till gården så börjar bli dags att hoppa i säng. Och sen ska jag vakna jätteutvilad och pigg imorgon och bara plugga ;) I hope.

jag vill ha mer sol, lite värme, någon som kommer och fixar min balkong ;) Lite vin, läsa böcker. Kärlek nära mig. Kämpa några veckor till med skolan sen ska det väl iaf vara lite varmare och soligare kan man hoppas och ledigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar