tisdag 29 september 2015

Jorå så att

Jag klarade labbtentan med bravur om jag får skryta på alla moment.  Och resultaten var strålande på ena fick vi ha 0.20 som fel och jag hade 0.01, på andra fick vi ha 10% och jag hade 0.2 %
I ärlighetens namn verka de flesta klara det men jag var i alla fall en av de första klara. Och det var inga svåra kemiska beräkningar.
Men iaf skönt slippa göra om. Fredagens tenta som dessutom ligger en fre kl 14-17 blir en annan historia. Blir att bara räkna två dagar men sen får vi se om det räcker antagligen inte.
Vakna tre inatt och kunde inte somna om. Lite tentanerver säkert men mest andra tankar.
Blir sent hem idag.... Undra om man kan unna sig lyxen att vara pluggfri ikväll... Borde göra sista labbrapporten .
Underbart väder idag.
Livet borde leka.... Men....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar