måndag 28 september 2015

Höstig helg

Kanske inte pluggat så mkt som jag borde men njutit desto mer av höstvädret :-) i lör ute med dottern o barnbarnet. Sådär jättemysigt. Kasta sten i havet, springa på gräs genom "skog" matsäck i ett vindskydd. På söndagen åkte jag o sönerna till fredrilsdals och mikaelimarknaden. Mys fast nästan för varmt. O korven jag skulle köpa fanns inte men men. Blev lite te och pumpor. Åt lammburgare. Kollerunda i nya bilen så skön att åka i :-) sönerna ska nog till Ikea och köpa yngsta sonens födelsedags present på ons slipper jag betala hemkörning förhoppningsvis.

Annars har jag mest jämnt mig ledsen och ensam på sista tiden. Lite jobbigt vara utanför i skolan  och jag faller så lätt in i mitt gamla jag. Är svårt när alla grupperat sig o som vanligt passar inte jag in nånstans....  Här ser jag nog gammal ut gör ingen reagerar att jag har barn som e 25 som annars är det vanliga haha. Men tog mig i kragen och satte mig bredvid en jag gillar så duktigt av mig. Hatar tränga mig på men ja... Är inte så jag är luft men mest flyter mellan...
Panik för jag ska hitta någon att göra ett arbete med innan den 16e o hur gör jag det?
O ensamheten ang älsklingen  får jag väl bara skylla mig själv... Lämna!

Fin höstdag idag också. På väg hem. Sugen på att ta tag i allt. Förkylningen ger med sig så sakta...
Imorgon labbtenta, på fre skriftlig...  Plugga plugga... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar