söndag 20 september 2015

massa pengar

Att jag skulle kommit in i något pluggläge är ju inte direkt någon saning. Inte pluggat ett dugg i helgen. Ska göra lite nu som måste ha gjorts innan labben imorgon men så mkt mer blir det inte just nu.
I lördags var det segt och förkylt, sen blev det en promenad med minstingen, mellandottern och barnbarnet. blev lång promenad och en seg minsting så tog forever.
Ja och sen fick man göra lite av sånt man måste göra varje dag.
trött och på kvällen blev det lör mys med minstingen och sen kom älsklingen en runda.
idag kom älsklingen och hämta mig, vi körde och lämna minstingen hos mellandottern och sen körde vi till ullared, tar ju sin lilla tid. Det var så mysigt att ha älsklingen alldeles för mig själv så många timmar och vara som ett normalt par.
Gick en massa pengar på ingenting men men...
Blev inte så mkt till mig direkt, en del kläder till minstingen, lite kläder till sonen som iaf inte ville ha något så. Lite kläder till barnbarnet, lite kläder till älsklingens son som fyllde ett i fredags, och så fick älsklingen lite i present i förskott. Sen blev det lite smått och gott bra att ha. men det var såå mkt folk man kom ju varken fram eller bak så man orka inte så länge förräns man bara ville ge upp. Blev lunchpaus men så mkt mer ork fanns inte för det.
så visst kunde handlat mer om man orkat men det gjorde man inte. och det är plånboken glad för :p
Känner mig nästan lite nykär idag. Vi fick tid att prata om saker i lugn och ro. satt och titta på honom och tänkte att det är helt sjukt att vi hängt ihop i snart 8,5 år.
jag vet att det varit mkt skit senaste åren men finns ju ndå en anledning till att jag inte släppt fast jag verkligen borde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar