måndag 14 september 2015

helt otroligt

Då var man redan inne på tredje veckan som högskolestudent och jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta det. Igår grät jag mig till sömns för jag fatta ingenting och bara var så trött, fundera allvarligt på att sjukanmäla mig för att slippa göra bort mig totalt när vi skulle labba.
idag fick jag lite hjälp av en annan och så bara föll polletten ner och det var ju inte spec svårt hehe.
O nu sitter jag och småsliter mitt hår igen.Trodde jag kunde det jag pysslar med nu men så blev jag lite osäker o så rör man till allt igen. Det är mkt att räkna många enheter, benämningar etc.
Fick iaf en labbrock hem i fre och den passa sådär. syster hjälpte mig lite så passar den men snyggt e det inte. ska få en ny av mig själv om jag går ner lite i vikt hehe.
Men jag känner mig ändå hemma fast tafatt. mn går i korridoren uppe på labbvåningen med alla labb och alla människor med vita rockar och så är jag en av dem.
jag ahr ångest det är såå svårt för mig men jag tänker inte ge upp. man får göra en ny labbtenta och två skriftliga omtentor så skiter det sig om två veckor så finns en ny chans någon gång.

I helgen tog jag paus från pluggandet. inte det smartaste kanske så sätt men ändå välbehövligt. jag får så mkt energi varje gång jag träffar henne så det är det värt.

nä borde redan vara i säng. klockan ringer fem igen och jag e dödstrött.
imorgon blir det föreläsning om proffessionsutveckling och så ska vi gå igenom förra veckans labb som jag då nu verkar ha snurrat till igen.

genom gång av nästa veckas labb på ons och efter det ännu en av denna veckans labb. på torsdag blir det förhör... kan inte... på fredag syra bas räknande igen. Och så ska man vara påläst och kunna mycket innan man lär sig det och jag vet inte om man får lära sig nåt här egentligen man ska bara kunna :p nä riktigt så är det väl inte men det är högt tempo och höga krav men börjar komma in i allt nu.
och jo det är fortfarande kul trots allt, dessutom så glad jag slipper mitt jobb.

sonen är så duktig på att ta hand om minstingen =) Igår när vi kom hem från syster plugga jag och sen fixa sonen middagen, idag kom man hem till mat på bordet. Visst är väl inte jätteavancerat men han jobbar på bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar