onsdag 15 juli 2015

Time out

packad och klar, någorlunda i alla fall. har väl halva garderoben med mig och antal skor. tur jag inte ska vara borta länge fast hade vl antagligen packat lika mycket för det, min garderob hade ju inte blivit större för att jag hade varit borta en längre period. ja får hoppas jag har fått med det viktigaste åtminstone.

grått väder ute, lite kyligt. som mitt humör. lågt. vet inte riktigt varför. borde vara glad att jag ska komma iväg lite men känner för att bara ligg i sängen, fast kan jag göra på hotellet också och där slipper jag göra nåt alls :p
ska komma hem som en ny människa ;)
bara komma ifrån min trötthet hade varit skönt.
Nya friska tag och njuta av min time out. Uppryckning. ladda inför hösten.
kanske är jag slut av alla förändringar.
Nä nu är det snart dags att bege sig.

1 kommentar:

  1. Hoppas du får det jätteskönt och avkopplande! Och kanske lite skoj :)
    Marie

    SvaraRadera