tisdag 28 juli 2015

sista för denna gången

jag skulle egentligen gjort massa nytta ikväll för imorgon är det dags att få hem barnen som bor hemma och så kommer stora dottern på besök, men jag orka så inte. jag valde att bara göra ingenting sista kvällen i "frihet". har varit så skönt att vara själv hemma några dagar, jag hade kunnat tänka mig några till men då även ledig från jobb om jag ska vara ärlig men ska bli kul att få hem dem också. så imorgon är det jobb och sen åker jag och möter dem vid tåget och tar hem dem med sommarkorten billigare och så kan jag hjälpa till med minstingen med.
planerna var tosselilla på torsdag men det lär inte bli av, ingen har lust att åka dit om det är sånt här ostadigt väder. vattenlandet är ju det som mest lockar mina barn.
så trött idag. känns inte som det spelar någon större roll vad jag gör, tröttheten förföljer mig iaf. skyller på min livskris eller något.

börjar få inre stress för skolan känns inte alls ok. Sjukt nervös av så många olika anledningar. allt nytt, allt jag inte pluggat ikapp än, mig själv som inte alls är i den fasen jag ville vara när jag ska börja. kanske ska ta tag i det då istället för att som vanligt försöka förtränga tills absolut sista minuten.
Nä krypa i säng nu...
tog iaf tag i att lägga in ansökan om tjänstledigt på riktigt idag så mer officiellt.
känner en rejäl press på mig nu.

på allvar. skärp till mig nu. bara en månad kvar. kom i form, plugga, kolla upp saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar