tisdag 14 juli 2015

sista veckan

jaha då var man inne på sista semesterveckan :( jag vill vara ledig hela sommaren. Men visst det kommer lite lediga strödagar här och där så ska väl överleva. Vet inte riktigt vart dessa dagar tagit vägen men vi har tagit det jädrigt lugnt i alla fall.
Idag var jag iväg med mellandottern för att hjälpa henne med saker till lägenheten. trots situationen var det kul och resultatet kommer nog att bli bra, mycket bättre än vi hoppats.
Träffat syster också nere i Malmö, blev lite minigolf med barnen. Var skönt att komma hemifrån lite. Varit depp i helgen men börjar så smått släppa. det går lite upp och ner med humöret men vad ska jag göra annat än kämpa på och göra det som jag känner för, eller något.
Älsklingen ville träffa mig igår och jag var glad att jag inte var hemma för jag hade så inte orkat men har så svårt att säga nej också för att jag egentligen vill men inte borde.
ja nog om det gnället.
idag åkte minstingen till kortis för några dagar och imorgon åker jag till Malmö. Det är dags att äntligen använda mina barns present till mig, tre nätter på hotell. i min fantasi hade jag väl redan nått målvikten och struttat rundor på gatorna i högklackat, suttit på och druckit kaffe på uteserveringar på em och vin på kvällarna. lite sofistikerat och avslappnat. lite lagom flirter. i verkligheten kommer jag väl ligga i min säng på hotellet med en påse chips och en flaska vin haha. Innan jag kommer så långt dock så måste jag packa först. jag hatar att packa. Kommer slut med att jag packar allt, vilket iofs inte är så mycket men tydligen tillräckligt mycket för att inte veta vad jag ska packa med.
ska iaf på en dejt, med min syster <3

nädå det ska bli skönt att komma hemifrån, blir att slänga ner allt i en väska och ge sig av. njuta av att göra ingenting och långa hotellfrukostnar. en time out för att sedan köra en nystart när jag kommer hem, hoppas kan man ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar