söndag 1 maj 2016

sol och hopp om en vår

Äntligen känns det som att det kanske kan bli lite vår till slut men så har ju också maj börjat så illa annars.
en helg som, som vanligt, inte blivit som jag tänkt. Var iaf på litet tivoli igår med två av döttrarna. Blev ingen eld i år heller. Är långt att gå för minstingen och orkar inte kämpa med henne så sent på kvällen.
Råkat räkna fel på pengar också så nu står man mer eller mindre utan pengar mitt i månaden (pengamånaden för min del). Ansvarsfullt :p men som vanligt ska det väl lösa sig det också, lite träning inför sommaren.
Äntligen kommit igång lite med pluggandet och känns bra så kan vara på g nu hopps vi =) Lyxa till det med en ny omgång rosenrot inför sluttampen och det verkar göra lite nytta iaf.
Haft pappa på besök idag, kort men ändå. så dämpa det den ångesten lite.
Sen är det en massa annat men varför gnälla när jag inte gör något åt det ingen annan lär ju göra det åt mig så.
Inget sovande i helgen heller så inte mkt ork att ta av heller men men...

nä nu är det sova som gäller så får vi se om jag kan fortsätta vara effektiv imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar